Guvernul a aprobat ajustarea structurii organizatorice a Ministerului Muncii și Protecției Sociale
Executivul a aprobat în cadrul ședinței de astăzi modificările în organigrama și structura organizatorică a Ministerului Muncii și Protecției Sociale. Astfel, aparatul central al Ministerului a fost suplinit cu funcția de secretar general adjunct, care va fi responsabil de asistarea ministrului în realizarea activităților privind implementarea cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană.

Secretarul general adjunct se va subordona secretarului general, iar principalele sale atribuții vor fi:
– asigurarea coordonării procesului de elaborare și monitorizare a implementării cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;
– coordonarea activității subdiviziunilor din subordine ale aparatului central al Ministerului în vederea realizării obiectivelor și sarcinilor trasate în procesul de implementare a cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;
– asigurarea procesului de planificare, monitorizare, evaluare și raportare a executării activităților privind implementarea cerințelor de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană;
– asigurarea elaborării și avizării proiectelor de acte normative în conformitate cu cerințele de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeană, conform domeniilor de competență ale Ministerului.