Dacia lansează noul logo care se va regăsi pe mașini din 2022
Dacia are, începând de acum, o nouă identitate de marcă. Emblema se va regăsi pe modelele constructorului de la Mioveni începând cu jumătatea anului viitor.
Dacia și-a prezentat, la începutul lui 2021, strategia pe următorii ani. Începând de acum, constructorul de la Mioveni are o nouă identitate vizuală definită de un logo nou și o emblemă nouă.
Cele două simboluri Dacia au fost concepute în cadrul echipei de Design. Noul logo inspiră, potrivit constructorului, "robustețe și stabilitate", iar desenul literelor este în mod voit minimalist.
Emblema, cu ajutorul căreia modelele Dacia vor fi mai ușor de identificat, este constituită din literele "D" și "C" unite asemenea componentelor unui lanț.
Totodată, Dacia adoptă o schemă nouă de culori, care are în centru nuanța verde-kaki, care evocă legătura mărcii cu natura și abilitățile modelelor în off-road. Gama este completată de o serie de culori secundare: Kaki închis, culoarea teracotei și nuanța nisipului.
Paleta include și două culori contrastante: portocaliu și verde închis.
Începând din luna iunie a acestui an, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare (online, publicitate, broșuri).
Noua emblemă Dacia se va regăsi pe showroom-uri din prima parte a anului 2022, iar gama de modele va primi noul logo în a doua jumătate a anului viitor.